موضوعات
سبد خرید (0)
مهارت‌های به‌درد‌بخور مرجع آموزش‌های ویدئویی زنده و تعاملی

مستر چت جی پی تی

مستر چت جی پی تی

توسط 87 نفر دنبال می‌شود
مدیر رسانه MrChatGPT

وبینارهای مدرس

در عصری که دانش و فناوری به سرعت در حال پیشرفت است، ابزارهای نوینی چون هوش مصنوعی می‌توانند به عنوان نقطه عطفی در راه‌یابی ما به افق‌های جدید عمل کنند
15 اسفند 02 - ساعت 20:00
این وبینار برگزار شده است
هوش مصنوعی (AI) در حال حاضر در حال گسترش و توسعه است و در آینده‌ای نزدیک، تأثیر بزرگی در مشاغل و صنایع خواهد داشت. با این وبینار از غافله عقب نمانید.
2 تیر 02 - ساعت 18:30
وبینار آینده برنامه نویسی با ChatGPT برای برنامه نویسانی است که امید و انگیزه خود را از دست دادند و نیاز دارند تا دیدی نسبت به آینده پیدا کنند.
12 اردیبهشت 02 - ساعت 18:00
با وبینار ChatGPT، بهترین جواب‌ها را با هوش مصنوعی به دست آورید. در این وبینار، تکنیک‌های عملی استفاده از ChatGPT برای بهترین نتایج آموزش داده می‌شود.
29 فروردین 02 - ساعت 20:00
ارتقا سایت وردپرسی با پشتیبانی هوشمند!😎 یاد بگیرید چطور از این ربات باهوش برای پاسخگویی خودکار به مشتریان استفاده کنید!🎯 ظرفیت محدود، عجله کنید
14 فروردین 02 - ساعت 18:00
دنیا در حال تحول به سمت جدیدی است برای عقب نماندن از این تحول و دیدن دنیایی جدید با من در این وبینار همراه باشید
3 اسفند 01 - ساعت 19:00
با عضویت در خبرنامه
هیچ وبیناری را از دست نخواهید داد...
ایسمینار اولین و بزرگترین بستر تخصصی مدیریت، فروش و برگزاری وبینار (سمینار و کلاس) و رویداد آنلاینه که در اون هم می‌تونید وبینار برگزار کنین و هم وبینار شرکت کنین! ایسمینار تمام زیرساخت‌های لازم برای برگزاری وبینار، مدیریت کاربرها، بسته‌های تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی، بسته‌های مکمل برگزاری و سیستم فروش فیلم وبینار رو در اختیارتون قرار میده. با ایسمینار همچنین می‌تونین ثبت‌نامی و فروش وبینارتون رو به طرز قابل ‌توجهی بهبود بدین.
اینماد logo-kasbokar